liker

torsdag 13. oktober 2011

40..

..for en god uke siden scrappet
jeg dette kortet til min svoger sin 40 års dag.


Det blir ikke mye tid til scrapping no..
..så det går litt fort i svingene når jeg først får en sjangs.
Nå bruker jeg hvert minutt jeg har til overs
til å scrappe bordkortene til dåpen..
..ser også på kalenderen at det nærmer
 seg noen bursdager fremover, så det må vel
scrappes noen flere bursdagskort også.
Har vært en tur innom lagunen i dag og fått
fyllt på med litt ark..var begynnt å gå tom for hvite ark.
Trenger blandt annet flere hvite ark til å lage bordkortene.

Bordkortene er en liten eske som skal
fylles med sjokolade og er ellers i samme stil som invitasjonene.

♥ Hege ♥

2 kommentarer:

  1. Så kule bordkort/ bokser da! :)
    kor har du fått den ide'en fra?

    SvarSlett
  2. Den tror eg ble skapt oppi hodet mitt..hehe :)

    SvarSlett