liker

mandag 12. desember 2011

En tur..

..i huset en siste gang før vi kommer
 hjem igjen og flytter inn :)
Trappen er på plass :)
Kjøkkenet er på plass :)
Badet nede er flislagt :)
Badet oppe er flislagt:)
Listingen er påbegynnt og gulvet skal snart legges.
Da mangler det bare toalett, vask og dusj.
Peisen er kommet, den skal bare monteres, men vi
venter visst på en montør som kommer fra Oslo.
I tillegg har eg fått målt vinduene..innenfor og utenpå list..
..så da kan vi eventuellt bestille på mål :)


I dag har vi også fått gjort noen ærender og blant
annet vært innom bokhandleren og hentet
noen bøker som jeg har bestillt.
''Til mitt barnebarn'' heter de.
Til å begynne med så har jeg kjøpt 2 stykker,
en til min mor og en til min svigermor.
Så får vi se om fedrene våre og er intressert.
Det er en bok som de kan skrive ned hvordan de
hadde det som barn, minner, hva de synes om oss,
resten av familien og barnebarnet sitt.
Gleder meg til å lese når den er ferdig utfyllt.
Masse inni boken som jeg faktisk ikke vet om min far eller mor.
Så det blir artig for oss og.
 ♥ Hege ♥

1 kommentar:

  1. Såg ut som ei fin bok!
    Kor får man tak i den?
    God tur t dere og kos dere masse i varmen!!!

    SvarSlett