liker

onsdag 15. februar 2012

Gris..



Noen ganger kan det bli litt av et gris av måltidene..
Akkurat fyllt opp munnen med grøt
så må det plutselig nyses, hostes og lees litt.
Mamma og junior er nå full av grøt.
..og da vi har kommet halveis i måltidet så fylles
bleien opp, og den må skiftes med en gang mener junior.
Puh..i dag har måltidet tatt sin tid og prøvelse :)
Men men..vi har jo all verdens tid så det går jo bra.
I går var vi på besøk hos mormor og morfar
da han skulle få frukt.
Jeg satt fra meg frukten på bordet mens jeg skulle
ordne noe (husker ikke hva akkurat nå).
I de 2 sekundene jeg ikke fulgte med hadde Aron tatt
tak i fruktkompotten og hevet den fint ned på gulvet.
Jeg, Aron, gulv, bord og stoler var full av en
klissete gul masse..hehe..
Nå må vi virkelig passe på, for han strekker seg
etter alt og alt skal helst inn i munnen.

Utenom en liten tur på butikken i dag
så tror jeg at det blir en innedag i dag..kanskje vi tar oss en trilletur
dersom været ikke blir alt for gale.
Det som er verst er å komme seg opp og ned baken her hos
oss uten at både jeg og vognen havner i grøften.
Det er såpeglatt her.
Det har jo bare snødd, smeltet og frøset de siste ukene,
uten at noen har brøytet eller strødd en enesete gang.
Det er nok av folk som her som har flatet ut og
også noen som har klart å kjøre seg fast og det som verre er.

♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar