liker

lørdag 21. april 2012

Ønskeliste..

..til bursdagen min som nærmer seg med stormskritt.
Nå er det flere som har spurt meg om hva jeg ønsker meg.
Så jeg har sittet og tenkt en del og funnet frem et par ting :)
Dette skjerfet fra Becksøndergaard i blått
med enten stjerner eller hjerter.
Disse med peace tegn på var og nydelige.


Grønn forfriskende klokke til sommeren.
(MANGO FRUTTI FROST MIDI LIME)

Gavekort eller klær..
..har nesten ingen bukser som passer lengre.
Først gikk jeg opp 10 størrelser da jeg gikk gravid
og nå er jeg gått ned 12..hehe..


Rice fat og mugge i blåtoner..
..genialt med barn og til utebruk.

Tidligere har jeg jo nevnt Tivoli radio, broderingsmaskin,
solbriller, babycake pop maker, minidrivhus osv.
Hint hint til min kjære..hehe..

♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar