liker

onsdag 6. juni 2012

Øving gjør mester..

Øver meg på å lage barnekaker her..hehe..
Kjøpte en sandslott form for en stund siden..
..prøvde den en gang, men litt av kaken hang igjen..
Så nå er det på tide å finne den perfekte røren, temperaturen
i ovnen og hvor lenge den må stekes.
Dersom jeg får det til så skal flere slike former kjøpes inn.
De finnes blandt annet som Pirat skip, tog, bamse osv..


Første forsøket ble som sagt katastrofe..hehe..
..der brukte eg en sitronkake oppskrift.
Dette er andre forsøk..ikke perfekt den heller..
Brukte en ferdig miks fra Mølleren's..
..men den ble altfor ''blaut'' selv om jeg lot den stå
lengre inni ovnen enn det det stod på pakken.

Tredje forsøk gikk mye bedre,
men det var litt for lite røre.
Så neste gang skal den nok bli bra.
Her har eg brukt Marmor kake.
Så tenker eg at i tedet for å ha glasur oppå
så lager eg blå glasur som vann rundt kaken :)
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar