liker

søndag 30. september 2012

Snart jul..

..er det for tidlig til å glede seg til jul?
Gleder meg til å feire i nye-huset.
Gleder meg til å lage gode tradisjoner for Aron.
Hogge eget juletre, julepyntet hus,
pakke inn alle gavene med det samme fine papiret,
masse god mat og bakst.
Fine filmer og julemusikk.
Besøk av familie og venner.
Trenger en del mer julepynt no når vi har et helt hus å pynte.
I tillegg var det en del pynt som gikk i tusen knas
under flyttingen og noen lys som sluttet å virke i fjor.





Litt inspirasjon..
..gleder meg til å shoppe inn til julen.
Har også tenk å bruke naturen..
plukke grener, kongler osv.
Har blant annet sett noen fine grener nede ved innsjøen her
 som jeg tenkte jeg skal bruke til noen småprosjekter :)
Blir spennende å se hva det blir av :)

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar