liker

søndag 20. januar 2013

Brrr..

Lengter etter våren..
..det er deilig med vinter, snø og et par minus.
Men så kaldt som det er nå så er det rett
og slett for kaldt for en frysepinne som meg.
Til og med Aron som er så glad i å være ute
vil ikke..han synes det også er for kaldt.
Det er jo nydelig ute og skulle gjerne dratt ut
på akebrett med han..bare ber om at det blir litt mildere.
I det siste har det vært litt sykdom i hus også.
De siste dagene har det vært jeg som ikke har vært helt i form.
I går skulle jeg vært på jobb og etter jobb
var det meningen at vi skulle i babybesøk.
Men i stedet måtte jeg holde dynen :(
Virkelig kjedelig.
Derfor gleder jeg meg til våren..
..pleier å være mindre som går da.
I dag er det dog tilbake til normalen..
..jeg skal på jobb og Aron og pappa'n
skal på besøk til oldemoren.
 
 
I går ville ikke Aron sove på dagtid heller..
..det gikk overaskende greit..
..men litt trøtt var han jo.
Skulle jo tro han kom til å sove både godt
og lenge i natt da, men vi var som vanlig oppe kl. 6.
Håper han tar luren sin i dag.
Er deilig med en times ''fri'' :)
 
♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar