liker

lørdag 28. september 2013

Litt av noen uker..

Det begynnte for 2 uker siden
da jeg fikk halsbetennelse,
tørketrommelen streiket og den var bare 6 måneder gammel,
jeg klarte å låse nøklene inni bilen,
på samme tid var øyvind i oslo så vi var uten bil i 2 dager,
Aron får forstoppelse og legen vil legge han inn på barneklinikken..
..heldigvis virket medisinen vi fikk med oss hjem og vil slapp unna innleggelsen,
Øyvind tar like godt og sager gjennom låret sitt med motorsagen..
..så en liten tur på legevakten..eh..
..det tok 1 time å sy han sammen igjen,
tørketrommelen blir fikset..2 timer senere streiker den igjen,
 Øyvind og Aron begynner å bli syke de og..
..og nå ligger Aron i sengen vår med høy feber og halsbetennelse..
Puh..da er det greit å våkne opp til et skilt som sier..

 
Har dette på soverommet og er noe av
det første jeg ser når jeg står opp..
..litt sliten etter en slik uke, men men..
..sånn er livet, det går opp og ned..
..men jeg bare tenker på hvor heldig jeg er.
Jeg har verdens beste mann og sønn..
..så alt dette er verdt det, men jeg skulle
jo selvfølgelig helst vært foruten.
Å se at dine kjære er syke eller se at de har det vondt tærer på en..
..men samtidig har jeg aldri ledd
eller vært så lykkelig som jeg er nå sammen
med disse 2  herlige guttene.
 
♥ Hege ♥
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar