liker

tirsdag 29. oktober 2013

Litt shopping på E-bay..

Hva annet kan man gjøre enn å
shoppe litt på e-bay når man er i uke nr. 7 med sykdom
og ikke kommer seg utenfor døren.
Jaja, utenom et par 3-4 ganger til legen da..
..rett før vi får klippekort der.
Siden Aron begynte i barnehagen for 2,5 måned siden
har han hatt den vanlige forkjølelsen, forstoppelse,
bronkitt, omgangssyken, øyekatarr,
og den medfølgende høye feberen.
Selv har jeg har halsbetennelse i gudene vet
hvor mange uker og alle ble jo selvfølgelig
 smittet av omgangssyken.
Nå håper jeg bare det er over..
..orker ikke mer sykdom i hus nå.
Men hører jo historiene om alt fra uker til måneder
med sykdom i hus når barna begynner i barnehagen.



Jeg har bestilt en del av disse nydelige
''East of India'' båndene som jeg skal bruke til
å pakke inn julegavene med :)
I fjor kjøpte jeg de hos Berthas Oldebarn,
men så søkte jeg på nettet og fant ut at det var
billigere å bestille de på e-bay.
Tenker at jeg skal bruke noen av fimo hjertene
og stjernene som jeg og Aron laget til å pynte gavene med også.
Kanskje noen kongler og..
..må bare bli friske no sånn at vi kan
 komme oss litt ut i høstværet.
Vi har gått glipp av noen utrolig fine dager da.
Aron sa blant annet i dag..
..''se det er sol ute''.
Jaja, vi får se hva dagen i morgen bringer..

♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar