liker

torsdag 26. desember 2013

Karscher dampvasker..



Har lenge ønsket meg Karscher sin dampvasker
og denne julen fikk vi den (les jeg).
Så nå har jeg dampet både gulv, kjøkken, bad og vinduer.
Det går jo som en lek og det ble skikkelig fint og rent..
..ingen ''riper'' på verken gulv eller vinduer som er lett å få til vanlig.
Trenger ikke å skrubbe lenge, det bare løsner på et sekund
og i tillegg så tar jo dampen alle bakterier også.
Trenger ingen vaskemidler..
..kommer spesielt til å merke det på Jif sprayen
som jeg vanligvis bruker på både vinduer og glassbordet.
I tillegg trenger jeg ikke å bruke noe såpe på gulvet heller.
 Har lest mye positivt om den og nå kan jeg bare
bekrefte at den virkelig virker.
Gjett om jeg skal kjøpe den til min mor til neste bursdag eller jul..
..om ikke hun kjøper en slik før den tid da:)
♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar