liker

fredag 27. mai 2011

Har vært å hilst på prinsen igjen og scrappet litt i dag..

..i dag har eg vært på KK igjen og
hilst på prinsen igjen..
Han ligger ikke akkurat i ro,
åneida..han snur seg og sparker og
rister på hodet.
Men vi fikk igjen se hans edle deler,
så det er ikke å ta feil av at det er en gutt :)
Alt såg ut til å stå bra til også..
..vi må bare følge litt med på vektsen og skal inn
neste uke igjen for å ''måle og veie'' han :)

For noen dager siden spurte en venninne om jeg kunne
lage et bryllupskort til henne..
..og klart så sier jeg ikke nei..
det er utrolig avslappende å sitte å scrappe.
Hodet tømmes og jeg bare koser meg..
Klarte ikke helt å bestemme meg for hvilke
farge-nyanser jeg skulle velge.
Så jeg lagde likegodt 2 kort også kan hun velge selv :)

Her er det ene i mer tradisjonele farger..

..og det andre i mer rosa og lilla toner, selv om det ikke
vises så godt her.
♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar