liker

tirsdag 24. mai 2011

Oppussing av vuggen..

Da er vi i gang med å pusse opp vuggen
som jeg hadde da jeg var liten :)
Den skal pusses og males hvit og
ny himling og kantbeskytter skal kjøpes :)

Mannen må til pers her ja..litt pussearbeid ble det på meg,
 men det meste av malingen er det han som må ta..
..synes det er kjekt å holde på med sånt putlearbeid,
så det er litt synd at eg ikke kan sitte og male for mye akkurat nå.
Den kommer til å bli så fin når vi blir ferdige.
Den har vært på litt av en reise oppigjennom årene,
først ble den brukt til meg da vi bodde i Saudi-Arabia,
så ble den med på flyttelasset til Nederland,
så til Norge også har den vært noen år i Danmark
for det var meningen at min kusinene skulle bruke den.
Men tror ikke hun noensinne fikk brukt den..men uansett,
litt spesiellt er det jo..og gøyt med ting som kan gå i arv.

♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar