liker

torsdag 10. mai 2012

Er det mulig..

..å være så uheldig.
Da Aron var 3 måneder klarte jeg å slå
albuen min kraftig og gikk i flere uker med
smerter, så da jeg hadde en rutine kontroll hos
legen fortalte jeg hva som hadde skjedd og han tok en titt.
Men i følge han var det ikke noe gale med den.
6 måneder senere har jeg fremdeles vondt
og har nettopp vært på MR med den.
Det er den samme albuen jeg knakk for ca. 20 år siden.
Først måtte jeg vente i 2-3 måneder på MR timen
og nå må jeg vente i 3 uker på resultatet.
Er det mulig?
Om ikke dette var nok så låste ryggen min seg
i natt da jeg skulle legge Aron igjen etter at han  måtte trøstes litt.
Så da jeg våknet i morges klarte jeg ikke
engang å komme meg ut av sengen.
Men med litt hjelp så kom jeg meg ut..
har spist paragin og paracet som drops i dag.
Så med en vond arm og rygg er det ikke lett med
en 9 måneder gammel gutt som er høyt og lavt for tiden.
Så i dag har Øyvind hatt hjemmekontor.


Lille rakkeren vår :)
Man glemmer det meste av smerter når han
her er i nærheten :)

♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar