liker

torsdag 3. mai 2012

Fireflies in the garden..


..en søt, men litt trist drama.
En skikkelig jentefilm som passer fint
dersom man ikke har stort annet å finne på eller
ikke er helt i form..slik jeg har vært de siste 2 dagene.
Migrenen kom i går morges..og i går var jeg ikke akkurat fungerenes.
I dag har det vært litt bedre..fremdeles vondt i hodet.
Det henger gjerne i et par 3 dager når jeg først får det :(
Så i går var jeg mer eller mindre sengeliggende..
så Øyvind var hjemme med Aron.
Ikke den beste filmen, men helt ok underholdning.
Ikke noe mannfolka hadde satt seg ned for å se kanskje..hehe..
i hvert fall ikke mannen i dette huset :)
Men Aron derimot syntes det var helt ok å ligge å leke på
gulvet ved siden av mamma'n mens jeg såg på film :)
Uff, høres ut som dårlig en dårlig mor..hehe..
men Aron er faktisk link til å leke ''alene'' og dessuten låg jeg jo
 rett ved siden av han og ga han oppmerksomhet i ny og ne :)
Noen dager blir litt ''late'' når man ikke er i tipp topp form.
Da er tv'n god å ha :)

♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar