liker

mandag 22. april 2013

E-bay..

Farlig å være syk og i tillegg
har pc'n tilgjengelig.
Da blir det shopping på nett.
Har kjøpt et par bursdagsgaver,
retro sugerør og cake-pops sticks.


Er jo mye rimiligere enn her hjemme.
Tror jeg betalte under 25 kroner for 100
cake-pops sticks, 20 kroner for sugerørene.
Den ene bursdagsgaven her hjemme koster
mellom 400-500 og jeg betalte vel 150,-
Kan jo selvfølgelig ikke helt si hva det var
for mamma'n leser bloggen min..hehe..
Så på denne måten har jeg spart både
tid og penger for det meste
skulle jeg jo ha uansett :)
Men det er farlig med internett altså.
Så lett for å bare trykke på knappen.
Samtidig elsker jeg mulighetene med internett..
..man kan faktisk få gjort utrolig mye der.
Sparer man tid og penger i tillegg så er det jo helt supert.
Så til tross sykdom så har jeg fått gjort mye i dag
og er super fornøyd :)

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar