liker

søndag 7. april 2013

Hvorfor er det sånn..

..at bøker som det er laget film av
som oftest ikke blir like gode som boken?
Jeg har lest en del bøker av Camilla Lackberg
og nå har jeg også sett den ene filmen som
baserer seg på den ene boken hennes Isprinsessen.
 
 
Men jeg blir som oftest skuffet når jeg
først har lest boken.
For jeg syntes bøkene hennes var kjempegode,
mens filmen var bare ok.
Det har vært et par unntak oppigjennom
selvfølgelig..som f.eks. The Beach og Harry Potter.
Men det er jo kjekt å se hvordan jeg har
forestilt meg personer, steder osv. i forhold til hvordan
de som har produsert filmen.
Så jeg er jo litt nysjerrig,
så jeg må nok se de andre filmene også.
Har vært på biblioteket og lånt
Isprinsessen, Predikanten, Ulykkesfuglen, og
Steinhuggeren..det er visst laget flere, men
så vidt jeg forstod det på bibliotekdamen
så var ikke disse kommet ut på dvd enda.
Men de gikk visst på tv i påsken..
 
♥ Hege ♥
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar