liker

onsdag 8. mai 2013

Aron's nye sovepose..

Pakken fra Stoff og stil kom
altså i går og jeg satte meg ned for å sy
så snart Aron var lagt.
 
 
2 forskjellige farger fleece stoff,
glidelås og en søt liten krone.


Så var det bare å måle og få alle
knappenålene på plass..
..hjelpe meg det ble en del knappenåler.

 
Den gode lille symaskinen min
holder koken..
..kjøpte den for over 10 år siden på
Obs for noen hundre lapper.
Den duger til mitt bruk..
..blir noen gardiner og puter..
..''thats it''.

 
Bare glidelåsen og kronen som mangler :)
 
 
Her er resultatet..
..er kjempefornøyd.
Stor og god..
..og den virker i tillegg varm.
Denne kan også brukes som en
faktisk sovepose og ikke bare i vognen.
Sikkert genial på flyturer osv.
Skal teste den senere i dag :)
 
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar