liker

torsdag 16. mai 2013

Barnehagesekk..

Da skal jeg snart ut å kjøpe
barnehagesekk til Aron.
Ikke lenge igjen nå..
..blandede følelser der, men det skal bli
kjekt for Aron å kunne leke med
jevnaldrede hele dagen lang.
I tillegg så skal jeg jo ikke lyve å si at det
ikke skal bli deilig med litt mer tid for meg selv innimellom også.
Selv om jeg skal opp igjen i full stilling.
Men siden jeg jobber skift, så har jeg jo
fridager midt i uken.
Da tenker jeg at Aron kan få være halv dag
i barnehagen, så får jeg tid til å gjøre litt husarbeid,
gå til frisøren, handle osv.
Kjekt å kunne ha mulighet ti å hente han
tidligere innimellom og.



Har funnet et par stykker som jeg liker
på nettet, tror jeg liker den øverste best.
Vi får ta oss en runde i butikken sånn
at han kan prøve et par stykker.
Kjekk å ha til både når han skal
begynne i barnehagen og når vi skal ut på tur.
 
♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar