liker

torsdag 8. august 2013

Brodering..

Forleden dag fikk Janome'n
min kjørt seg og en serviett til brød ble også til.
Litt tynt stoff dette så det ble litt krøllete,
men en runde med strykejernet blir det nok bra.
Begynner å finne ut hvilket stoff som trenger
underlag og hvilket som ikke trenger det.
Nå lurer jeg på om jeg skal få brodert navnet
til Aron og dato på dåpskjolen også..
..må tenke litt på det.
Ser det er mange som gjør det og det er
jo veldig søtt.
Nå har Janome'n min akkurat brodert
et putevar til Aron.

Skal brodere på våre også.
De jeg broderte på for en stund siden var
noen gamle putevar som er klare for å bli kastet..
Bare en test og for å få litt øvelse.
Men nå har vi jo fått nytt sengetøy,
så nå må det noen monogrammer til på de også :)
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar