liker

onsdag 21. august 2013

Lysthuset..

Lønningsdag ble feiret med
en tur på Lysthuset.
..og med meg hjem ble denne svarte buksen
fra 2 ND DAY og denne søte genseren
 med tiger på fra Just Female..
(bildene er lånt av Lysthusets FB side)
..og jakken fra J.O.T.T. ( just over the top)
skal jeg også ha bare da i gråbrun (tror jeg) når de får den inn :)
Gjør klar garderoben til vinteren nå med litt nye input.
Hver måned et plagg eller 2 så blir dette bra.
Må ut å ha meg noen nye sko også,
men jeg hater å kjøpe sko og har ingen anelse
for hva jeg skal kjøpe.
Har ikke kjøpt vintersko på mange år nå
og egentlig kan de jeg har fremdeles brukes selv om de er litt slitt,
men jeg har lyst på et nytt par i hvert fall.
Noen fine støvletter hadde gjort seg..
..se om jeg ikke kan finne noen på nett.
Lettere det..
..også kan jeg heller dra ut å prøve etter at jeg har
funnet noen jeg tror jeg liker.
For nevnte jeg at jeg hater å kjøpe sko..
..bred vrist gjør det ikke alltid enkelt å kjøpe fine sko.
Elsker ballerina og småsko for der
er det jo (nesten) aldri problemer å finne noen som passer..
..wish me Luck.
Letingen starter allerede nå :)
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar