liker

søndag 25. mai 2014

Elsker å ha min personlige bryllupsplanlegger..

..nå begynner ting å falle på plass.
Her får dere se noen inspirasjonsbilder
som er utgangspunktet for en del av bryllupet.
 



 
Vi har bestemt oss for kaken,
blomstene, hvordan selve paviljongen skal se ut
hvor vi skal ha middagen, hvordan det skal pyntes der hvor
vi skal ha selve vielsen, vi har bestilt frisør og sminke,
pedikyr og manikyr, dommer er bestilt, fotografen er booket..
..vi har til og med fått kjøpt dress til både Øyvind og Aron.
Nå mangler vi bare selve menyen til middagen,
sko til oss alle og diverse småting.
Akkurat det med sko tror jeg blir vanskelig.
Det er et strandbryllup,
så vi kommer nok til å gå en del barbeint,
men trenger sko til og fra og når vi skal ta bilder.
Men hva skal vi velge,
lakksko eller tøysko..
..sandaler?
Dette tror jeg faktisk blir det vanskeligste
med hele bryllupet..hehe..
Så langt har det vært kjempekjekt å planlegge bryllupet.
Heldigvis hadde jeg noen ideer i hodet fra før av.
Brudekjolen var jo funnet på 5 minutt selv om jeg prøvde
på meg en del andre modeller bare for å være helt sikker.
Nå skal jeg kose meg med de siste små detaljene..
..de tar tid de og..
..så får sko være sko enn så lenge.
 
-Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar