liker

lørdag 31. mai 2014

Det var en fin tur til Tromsø..

Det har vært utrolig koselig å være på hyttetur
med så mange familiemedlemmer,
det har vært koselig å feire svigermor sin 60 års dag
og det var ekstra kjekt at Aron fikk tilbrakt så
mye tid sammen med sin kusine og fetter.
Det er litt over 1 år siden vi var der sist.
Så det var virkelig kjekt å reise opp dit igjen.
Og denne gangen er det ikke så lenge til vi ser de igjen
for de kommer til Bergen om ikke så lenge.
Godt å komme hjem til sin egen seng er det uansett alltid,
og det var deilig å få det litt varmere igjen..hehe..
..der låg jo snøen fremdeles og både jeg og Aron
har klart å bli forkjølt og jeg har fått meg en fin halsbetennelse igjen.

 
Både Aron og kusinen elsker å tegne..
..så det passet jo bra at jeg hadde tatt med meg masse
tegnesaker oppover.

 
Alle oppi badekaret..
..så herlige.
Det er mer eller mindre akkurat 3 år mellom de.

 
En liten ridetur..
..litt skummelt fremdeles syns Aron,
men kusinen er jo den fødte rytter ;)



 
Kjekt å hilse på geitene..
..tøffingen hadde ingen problemer å hoppe rett
oppi bingen til de..
..masse kos å få her.

 
En liten tur i fjæren..


 Kjøre fjernstyrt bil med fetteren tidlig en morgen..

 
-Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar