liker

mandag 25. februar 2013

Helt utrolig artig..

..hvor mange nye ord det kommer
ut fra vår 1,5 gammel sønn hver eneste dag.
Vi må virkelig passe på hva vi sier for han
hermer som bare det og nå er det gjerne alt fra
et par nye ord opp til 10 nye ord hver dag.
I tillegg har han begynnt å sette sammen ord..
..det er bare kjempeartig.

Mens jeg var på jobb i går var Aron og
pappa'n nede i sentrum her og matet endene.
Fikk da dette herlige bildet på mobilen.
Skulle virkelig ønskt at jeg var med de.
I stedet var jeg på jobb..
..gikk hjem etter å ha gått i bakken igjen og
med dundrende hodepine :(
 Jeg som hadde håpet på at det hadde gitt seg nå.
Har jo vært i så fin form den siste uken.
Men i går føltes det som om jeg var
i et skikkelig uvær på havet altså :(
Nå er det heldigvis ikke lenge igjen til ferie..
..får bare håpe på at jeg kommer meg da :)
♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar