liker

tirsdag 5. februar 2013

Sykemeldt..

..i en uke foreløpig.
Har det siste året vært veldig svimmel.
Har gått litt opp og ned.
Først tok jeg blodprøver og
alt viste seg å være normalt.
Men svimmelheten ga seg ikke,
så det ble tatt nye blodprøver.
Der viste jernnivået seg å være litt lav.
Så jeg begynnte å ta jerntabletter.
Men det hjalp jo ikke.
Inn igjen for nye blodprøver..
Denne gangen var alt fint igjen.
Han har nå testet meg for Meniers, krystallsyke,
 høyt og lavt blodtrykk, saltinnhold, jerninnhold, stoffskifte osv.
Nå gjenstår det å se om det er stress og søvnmangel,
eller noe verre.
Venter nå på en MR time.
Så denne uken skal jeg liksom prøve å slappe av :)
Jeg fungerer i hvert fall dårlig og det er ikke så greit at
jeg går i bakken når jeg i tillegg er alene med min sønn.
For lite søvn er det ikke tvil om at vi får.
Aron sover fremdeles veldig urolig om natten,
drømmer og skriker.
Vekker oss alt fra et par ganger til 10-15.
Det har nå pågått i 3,5 måned.
Nå skal han faktisk til legen i morgen for
 en sjekk for å utelukke at det er noe galt.
Tror ikke det er det,
men det er på tide å få tilbake nettene igjen.
Vet det finnes en  bok der ute med tips
 og triks'om nattesøvn til de små.
Så på fredag tror eg Aron og eg
 skal ha oss en tur på biblioteket.
 
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar