liker

tirsdag 3. juni 2014

Mens jeg ligger her på sofaen..

..så prøver jeg å finne ut
hvem som leverer slike glasstak til terrassen.
 
 
Har kontaktet et par forskjellige og lagt ut på
Mitt anbud på Finn.no.
Men hjelpe meg for noen prisforkjeller.
I tillegg kunne jeg godt tenkt meg et slikt som på bildet
for vi har allerede en glasvegg i samme type
materialer, så det hadde jo vært finest og fått det noenlunde likt.
Akkurat nå prøver jeg å finne ut hvem som har levert
glassveggen som vi har.
Alt fra sofaen..
..har jo klart å få en ny halsbetennelse og har fått
beskjed av legen om å ta det med ro og viktigst av alt..
''ikke snakk'' sa han. Hvor lett er det da :)
Jaja, da har jeg god tid til å surfe..
..så får vi se om vi kan få utrettet noe mens vi ligger her.
 
-Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar