liker

onsdag 4. juni 2014

Årets bursdag..

..har sklidd litt ut siden jeg ble syk.
 

Men jeg fikk da 2 flotte buketter med roser
av min kjære mann og gave på sengen..
..ny telefon :)
Det stod høyt på ønskelisten for den gamle
var begynt å tulle seg en god del.
I går var mine foreldre også innom en tur.
Der hadde jeg allerede fått meg en blå dunjakke på
forhånd fra J.O.T.T., i tillegg fikk jeg noen fine øredobber
og charms til armbåndet mitt.
 
 
 Av naboen fikk jeg en flott peonbusk til å
plante i hagen, heldige meg.
Siden jeg ikke har hatt noe besøk så har det
vært en rolig bursdag,
men jeg er kjempefornøyd :)

Nå ligger jeg på en sofa og Aron på den andre.
Vi har akkurat hentet han i barnehagen stakkar.
Full i feber..
..vet ikke helt hva det er som feiler han.
Han tygger på fingrene så det kan være tenner,
men han klager også over at han har vondt i øret.
Men vi får holde oss innendørs og slappe av.
Det var ikke lenge etter at han kom hjem at han
sovnet på sofaen,
så vi får håpe han føler seg litt bedre når han våkner.
 
-Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar