liker

lørdag 21. juni 2014

Detaljer til bryllupet..

Da har jeg shoppet litt småting til bryllupet..
..søte små sjøsterner som skal få lov å være bordkort.
Vifter til alle gjestene med en hyggelig tekst på.
Og i stedet for en ringpute så har jeg bestillt dette skjellet som
skal få lov å passe på ringene vår frem til vi skal ta de på oss.



Det er en liten ''holder'' inni som man kan
knyte ringene fast i slik at de ikke faller ut.
Tror Aron kommer til å synes det er stas å passe på skjellet og
være ringbæreren vår.
Nå er det ikke mange detaljer som gjenstår.
Jeg har kost meg veldig med alle forberedelsene..
..nå er vi snart ferdige med selve bryllupet,
men vi har jo også en bryllupsfest å planlegge så det blir kjekt,
men det blir først i vinter..
..da må vi få bekreftet stedet vi ønsker å ha festen også er det bare å sende ut innbydelsene.
Så gleder meg til å begynne å planlegge det også.

-Hege-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar