liker

tirsdag 30. august 2011

Babyfettet..

..nå er det bare 3 kilo igjen før
vekten er tilbake til det den var før jeg ble gravid.
Nå vil jeg jo ha av noen kilo ekstra siden
jeg de siste årene har lagt på meg litt.
Men jeg er i hvert fall på god vei..må bare
få strammet opp igjen magen litt også,
men det kommer etter hvert :)
Det er bare 3 uker siden fødselen,
så kan ikke klage akkurat.
Det har gått fortere enn jeg hadde trodd.
Snart skal jeg ut å shoppe ''ny garderobe''..
..gjett om jeg gleder meg.
Har allerede sett masse tøft..
..kule bukser og jakker.
Har lyst på litt annerledes ting..noe som gjør noe av seg..
..det er bare å finne det selvfølgelig,
 også skal det passe meg.


Stilig skjørt..


I svangerskapet fant jeg en dongeri-bukse
som var smal i bena..trodde ikke det ville passe meg,
men den fungerte utrolig godt..så kanskje det blir flere av
de fremover :)

♥ Hege ♥

2 kommentarer:

  1. Det skjørtet var kult :o) Jeg meldte meg inn på Elixia på Kokstad i dag, gjør det du også så kan vi trene sammen... :oD

    SvarSlett
  2. Ja og når skal jeg få tid til det..hehe..knskje når Aron er blitt litt større og mindre avhengig av meg :)

    -Hege-

    SvarSlett