liker

fredag 26. august 2011

Ømfintlig..

..stakkars lille magen til vennen vår reagerer visst
litt på maten som mamma hiver i seg.
Først hadde vi 2 netter for 1 ukes tid siden..
da hadde jeg spist løk :(
Ingen som hadde fortalt meg om at de ikke tåler løk..
Og for 3 dager siden spiste jeg kinakål..nå visste jeg at
kål gir luft i magen, men at alt som ender på kål
var fy fy.. uff.. ikke lett dette.

I natt har det mer eller mindre vært tilbake til normalt
og han har sovet i vuggen sin i stedet for oppå oss :)

Nå begynner jeg å få ned en liste her..
..og den er jo ikke akkurat kort.
Kuprodukter står blant annet på den..og jeg som er
så gla i både melk og ost :(
Han har i hvert fall ikke arvet min mage..
..den tåler ganske så mye og jeg reagerte ikke
på alt mulig da jeg var liten.
Vi får bare håpe det bedrer seg når han blir litt større.

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar