liker

onsdag 3. august 2011

Strikk..

..skulle ønske jeg var flink til å strikke,
men de kunnskapene er desverre små.
Men jeg har da en mor og en svigermor som kan strikke,
så nå valfarter jeg internett etter oppskrifter på
små søte ''sko'' som jeg tenker å ha til dåpen og noen huer
til vinteren og som jeg også kan bruke når jeg skal
ha ''fotoshoot'' med den lille...hehe..det er jo
så ''in'' no med alle disse ''propsene''...hehe..



 Var ikke disse søte da..nå trenger jeg bare
en oppskrift..hehe..men kan forestille meg noe sånt
i hvitt også med lyseblått silkebånd :)


♥ Hege ♥

2 kommentarer:

  1. Hei Hege

    Har du sett igjennom oppskriftene på garnstudio.com ??


    Turid :o)

    SvarSlett
  2. Jepp..det er der eg alltid pleier å finne oppskrifter, men fant ikke noe jeg likte. Men nå har jeg kjøpt et oppskriftshefte, så nå skal jeg sette min mor i gang :)

    Hege

    SvarSlett