liker

tirsdag 9. august 2011

Favnen full..

..så var plutselig livet snudd opp ned..
i stedet for å klunne sove når man ville er det en
liten krabat som styrer hele showet..
..det går i amming og bleieskift.
Skrev meg selv ut fra KK etter bare 1 døgn..
orket da rett og slett ikke mer..fikk ikke ro på meg etter at
vi forlot KK og ble sendt på barsel..
..der følte jeg at det var ingen oppfølgning.
Spurte om ammehjelp og det var en jente som
kom inn som så vidt visste hvordan en baby såg ut jo..
..og nei jeg overdriver ikke.
I tillegg var det mye bråk..lille Prinsen følte seg ikke bra og
sov mer eller mindre ikke det første døgnet, så det er
bedre å være hjemme og kunne dele på alt.



Lille Aron
3160 gram
48 cm
født 07 August 2011 kl. 17.26



..helt ny..ikke mer enn en 5 min. gammel :)

♥ Hege ♥

1 kommentar:

  1. Endelig kom han!
    Gratulera så mye og kos dåke masse!
    Håpe du får tid å blogge litt om det nye livet innimellom:)
    Trur Aron er en liten pappagutt.... :)

    SvarSlett