liker

fredag 8. juli 2011

Babyshower..

..i går ble jeg overrasket kan du tro.
Venninnene mine arrangerte babyshower..med
god hjelp fra min samboer.


Jeg var jo i utgangspunktet sååå sliten..for det har vært
en travel uke så langt og helgen blir ikke akkurat bedre med
jobbing hver dag.
Jeg hadde begynnt å få noen mistanker tidligere på
dagen for min samboer, min mor og en av venninnene mine
oppførte seg litt rart. Jeg pleier da å kjenne de..hehe..
I tillegg var babyshower noe en av venninne mine snakket
om for flere år siden..
Alt endte i hvert fall med at jeg ble innvitert bort
til en venninne som praktisk talt er en nabo.
Øyvind måtte jo nesten jage meg ut av sengen og ut døren
for at jeg skulle komme meg bort.
Da jeg endelig stod utenfor døren så syntes jeg at
jeg hørte stemmer innenfra..men jeg bortforklarte alt
den dagen for det kunne jo ikke være det som
skulle skje..det er jo enda nesten 5 uker igjen tenkte jeg.
Men da jeg kom inn og rundet hjørnet til stuen ble jeg både
overasket, rørt og satt ut på en gang.
(og med kroppen full av hormoner var det ikke lett å holde tårene tilbake)
Der satt min mor, min svigermor og 5 venninner.
På bordet var det pyntet så fint med babyservietter, blå pynt,
gjort klart for leker, kaker og annet godt.
Den nydeligste bleiekaken man kan noensinne forestille
seg laget av 2 av venninene mine..
Cupcakes som bare så fantastiske ut og smakte
likedan..lillegutt var jo helt vill der inne etter
sukkerbombene :)
Jeg er jo aldri den som blir overasket på den måten..
..det er jo alltid jeg som overrasker og planlegger..
men en gang skulle det være min tur og.

Her er noen av gavene vi fikk:
Sengetøy og pledd..

Nydelig kort og ''bruksanvisning'' scrappet av Heidi.

Sutteklut..

Peter Rabbit jakke og bamse..

Den søtteste Bam Bam sutteklut og rangle..

Mitt første album og bamse med musikk..

Prinsens første teddydrakt..

..og det som skal brukes som hentesett, strikket
av Farmoren.

Jeg må i hvert fall få takket alle venninne mine for
en fantastisk flott kveld..den var ubeskrivelig..jeg har ikke ord.
Alt jeg kan si er at jeg er kjempeglad i dere alle sammen :)
Og samboeren min da..som vanligvis aldri klarer å holde noe
skjult..men det var nok en grunn til at han ikke såg meg inn i øynene
på slutten for da hadde jeg med sikkerhet visst at det var
noe som skulle skje :)

♥ Hege ♥









2 kommentarer:

  1. Hei, det albumet du har fått, vet du hvor det er kjøpt? jeg er på jakt etter maken..:) takk på forhånd!

    SvarSlett
  2. Har sett den i forskjellige bokhandler. Blandt annet Notabene :)

    SvarSlett