liker

torsdag 28. juli 2011

Lege og litt shopping..

..etter å ha vært til legen i dag og fått vite
at alt er fint med både meg og lille prinsen i magen.
Så var det rett innom New Home..
..skulle ha noen rammer der egentlig..
..men alle de hadde var jo ''ødelagt''
sier litt om kvaliteten..så det ble ikke noen rammer med hjem.


I stedet kjøpte jeg noen nye servietter og 2 småskåler..
..vet aldri hva jeg skal bruke til f.eks. brukte teposer
når vi har gjester på besøk som drikker te og andre småting.


Så var det innom Mitt rom for å kjøpe en Uro-arm..
..se så stilig den ble på vuggen..eneste problemet er at den
er litt ødelagt. Så må nok ned å bytte..men fint ble det :)
Passet perfekt syntes jeg :)

♥ Hege ♥

1 kommentar:

  1. Søte de blå serviettene m prikker på!
    De ligger på mitt bord og ;)

    SvarSlett