liker

søndag 17. juli 2011

Litt shopping til mamma..

..prøver å tenke litt frem i tid..vi skal
jo på ferie i Desember..
..og på den tiden av året er det ikke så lett å finne
sommerklær, så jeg har begynnt å se etter litt topper, bikinier og
shortser nå..men det er jo ikke så enkelt å vite
hvordan kroppen min vil se ut til den tid..
..men vi satser på at den ser nokså lik ut som før jeg ble
 gravid bare med et par kilo ekstra..
..i verste fall ( eller i beste fall blir det gjerne) så kan ting syes
 inn og bukser kan man alltids bruke belte på :)

Noen nye topper..

Den grønne Puma bikinien..i tillegg har jeg fått
tak i en svart Calvin Klein :)

Diverse shortser, topper og en ny kosebukse..
..det blir vel litt mer shopping før den tid..
..men nå har jeg fått en del sommerklær i hus i hvert fall :)

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar