liker

søndag 24. juli 2011

Hiv og hoi..

..vi har fått innvitasjon til 40 års-dag
og den skal feires på skikkelig
pirat vis..
..nå er jo dette ikke lenge etter at prinsen
vår er kommet til verden..
..så vi får jo se hvordan det går, men en liten titt
innom for å røve til oss noe godt må jo
vi prøve å få til..
..men det betyr jo at vi må ha kostymer klare..
..så jeg surfer nettet etter pirat-kostymer.
Har funnet en side som har noe til
en ikke så gale pris og litt stilig var det jo og..
..må bare bestemme meg for hvilken.



2 helt forskjellige..
..hva syns dere ?

♥ Hege ♥

2 kommentarer:

  1. Veldig kult det første antrekket da!

    SvarSlett
  2. Hei du :) hvor kan man kjøpe det nederste kostymet?? :) blir svar meg på min blogg så jeg veit når du svarer :D www.cma11.blogg.no

    SvarSlett