liker

mandag 11. juli 2011

Skulle lært de litt om service ja..

..for nesten 2 måneder siden bestillte vi barnevogn
via Barnevognservice her i Bergen.
Det skulle ta ca. 4-6 uker, og det var greit det.
..når det hadde gått 7 uker uten en lyd fra
de ringte jeg ned for å få vite hvordan det låg ann.
De visste ikke noe om vognen, men de skulle
få masse varer levert uken etter.
Så jeg smurte meg med tolmodighet og ringte uken
etter igjen..de hadde ikke fått den men det
skulle komme varer den dagen (torsdag) og
dagen etter og dersom den ikke var kommet da, så
skulle de ringe meg.
Dette var slutten av forrige uke og jeg hørte
ingenting og ringte de dermed opp igjen i dag.
Men neida, de visste fremdeles ingenting, og jeg ba
de fint om å ringe leverandøren for å høre hva statusen
var og å ringe meg opp igjen etter å ha snakket med leverandøren.
En time senere så ringte telefonen..
..han måtte bare beklage, men de kunne ikke levere vognen.
De visste ikke når de fikk den inn igjen.
Full av hormoner som jeg er så holdt jeg på å
koke over innvendig..jeg var rasende, frustrert og lei meg.
Hadde lyst å skjelle de ut på telefonen, men fant ut
at jeg ikke skulle hisse meg..ikke bra i min tilstand.
Men jeg skulle gjerne lært de en ting og to om
service..de må virkelig endre på rutinene sine.
De kunne jo ha fulgt opp litt bedre..dersom vognen ikke
var kommet etter en måned så må de jo ringe
leverandøren og få en status.
Det er jo snakk om masse penger og ikke minst
et viktig produkt som folk ikke bare kjøper uten videre.
Det er gjennomtenkt og de fleste vognene har de
jo ikke på lager, men må bestilles.
Så var det å begynne å lete på nettet og ringe rundt..
..visste jo på forhånd at det ikke var noen her i bergen som
hadde den vognen inne.
Øyvind fant heldigvis en butikk i Nederland som hadde
vognen inne og til og med på tilbud.
Egentlig så kostet den mer eller mindre det samme der som her hjemme,
men siden den var på tilbud så ble den ikke dyrere enn hva 
den hadde kostet her i Norge til tross for at vi må
betale rundt 1000,- i frakt og gebyrer.
Så nå håper vi at dette går smertefritt og at
vi har en vogn her om en ukes tid.

Så et lite tips..
HOLD DERE LANGT UNNA BARNEVOGNSERVICE !!!!!
Der er det ingen service å få ''what so ever''..
..så de burde absolutt ha skiftet navn !!!!

♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar