liker

søndag 5. januar 2014

Wedding planner book..



..fra K two er bestillt.
Det var ikke så enkelt å finne en,
så jeg håper jeg liker den når den ankommer.
Tenkte på å bare lage min egen,
men det er jo greit med de ferdige,
der er det jo huskelister som inneholder alt
man må tenke på.
Nå blir vårt bryllup enkelt å planlegge for vi
skal reise vekk.
Jeg ser for meg et strandbryllup med kun
de aller nærmeste.
Men jeg skal jo bestemme meg for en del da..
Kjole, klær, sko, sminke, hår,
kake, musikk, mat, blomster..
..men dette blir bare kos.
Det første vi må gjøre er å finne ut hvor vi skal ha det.
Så skal invitasjoner lages og sendes ut.
Har funnet en flott side hvor jeg har bestilt masse fint,
skal vise dere litt senere..
..gleder meg til alt dumper ned i postkassen.

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar