liker

fredag 10. januar 2014

Luxury islands..

Har googlet og googlet etter
flotte steder hvor vi kan reise og gifte oss.
Akkurat per dags dato står det mellom disse to..
Den av de vi ikke velger tror jeg vi må
spare til en ferie senere i fremtiden..
Har helt forelsket meg i plassene..


Dette er Four Seasons på Langkawi i Malaysia.
En flott resort..
..i tillegg ligger den på en litt større øy
hvor det er mye å finne på.
Spa avdelingen deres ser bare helt nydelig ut.



Dette er Desroches Island på Seychellene.
Minner meg litt om Maldivene..
..et sted jeg gjerne kunne brukt,
men der kan man ikke gifte seg..
..man kan kun ha en seremoni der og det vil jeg ikke.
Men dette er jo nydelig.
Nå er det bare om å gjøre å sette seg ned å regne på det.
Få opp et budsjett og begynne å spare.

Vi skal ha med oss mine foreldre og Øyvind sin mor.
Så det blir bryllup og ferie i ett :)

♥ Hege ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar