liker

søndag 12. januar 2014

Bryllupskaken..


Dette er heldigvis ikke noe vi må bestemme oss
for før det nærmer seg, men jeg storkoser meg med å
se på bilder og har vel bestemt meg for at jeg vil ha en hvit
kake pyntet med de blomstene jeg skal ha i
brudebuketten.


Se så nydelig..
..nam nam.


Har alltid forestilt meg en 3 etasjers
bryllupskake, men da jeg så denne så kan det være
vi går for en enkel en..vi får se.
Vi blir jo bare 6 personer.


Dersom vi går for en 3 etasjers så vil jeg
ha en smak for hver etasje.
Jeg elsker jo sjokolade, så det blir i hvert fall
en etasje med sjokolade :)
Nå skal jeg fortsette og drømme meg bort..
..gleder meg til å planlegge bryllupet.
Mange påstår at det er stress,
men jeg synes sånt bare er superkoselig.
 Kanskje jeg skulle blitt eventplanlegger i stedet..

♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar