liker

onsdag 29. januar 2014

Suksessterte..

Det er Øyvind sin bursdag i dag
og han har spurt om jeg ikke kan lage bløtekake til han.
Det skal jeg jo selvfølgelig gjøre,
men jeg vet også at han er veldig glad i suksessterte..
Det er en kake jeg aldri har laget før,
men det ser jo ut til å være en enkel kake å lage
etter å ha lest et par forskjellige oppskrifter.
Jeg liker alltid å lese et par oppskrifter på det jeg har tenkt å bake.
Så velger jeg den oppskriften som høres best ut..
..hehe..høres gjerne litt rart ut,
men det er mange måter å lage den samme retten eller
den samme kaken og ofte har jeg til og med
endret på oppskiftene og laget min ''egen''.
Jeg tar gjerne litt fra den ene og litt fra en annen oppskrift.
Så nå står det en bløtekake og en suksessterte og venter på han.
Gratulerer med dagen kjære :)


Skal komme tilbake med oppskriften litt senere for
de som også ønsker å prøve seg på denne :)

♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar