liker

mandag 17. februar 2014

Hjemmesnekret kiste/benk..

Tenkte jeg skulle gi Øyvind et lite oppdrag.
Jeg har lyst på en kiste i gangen til oppbevaring,
men som også kan fungere som en benk.
Aron synes sikkert det blir kjekt han også.
Sage og spikre litt sammen med pappa'n sin.
Jeg kunne også tenkt meg å ha en på terassen til å legge puter/leker i.
Men vi får begynne med en.
Synes ikke noe særlig om de i plast..
..og kunne mye heller tenkt meg en i tre,
men de er jo ganske så dyre.
Så var det en som sa han hadde lyst på et nytt prosjekt,
så nå sender jeg han ut i ''snekkerbua'' si..hehe..
Vel han skal få lov å vente til det blir litt varmere ute
sånn at han slipper å fryse sånn når han holder på.



Ser for meg noe sånt..
..bare hvitmalt :)
♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar