liker

søndag 9. februar 2014

Ustaoset here we come..

Da har jeg fått ordnet meg fri,
så neste uke drar vi på hyttetur te Ustaoset.
Håper på fint vær..
..så blir det aking og masse kos.
Vi skal ha med oss et vennepar..
..så regner med at det blir ski på gutta og
aking og kos med de små for oss.
Blir det dårlig vær så er det både basseng,
bowling, lekeland og så videre.
Så tror ikke vi skal klare å kjede oss.
Regner med at det blir masse god mat om
kvelden og noe godt i glasset.
Kanskje vi må pakke ned noen spill også :)
Det er jo sånt som hører med på en hyttetur er det ikke?


Mange år siden jeg sist var på Geilo og Ustaoset
så jeg gleder meg virkelig til å komme bort litt :)
Dette året blir det ingen ordentlig ferie
bare småturer og vi starter med en hyttetur..yeah.

-Hege-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar