liker

torsdag 6. februar 2014

Smykker eller ei??

Jeg gleder meg til å gå på kjoleprøving snart.
I mellomtiden finner jeg masse inspirasjon på nettet.
Jeg vet sånn halveis hvilken stil jeg er ute etter,
men man vet jo aldri hva det blir før man står der og får prøvd det på.
Jeg har tenkt en del på om jeg vil ha smykker på meg og eventuellt hva,
men synes det er vanskelig..
..ser på bilder at noen har masse smykker og andre ingenting.
Noe vil jeg nok ha..
..jeg føler meg rett og slett ''naken'' dersom jeg ikke har noe på meg.
Så øredobber blir det nok..
..men om det blir halssmykke og armbånd det får jeg vurdere..
Synes av og til når jeg ser på bilder at smykkene
stjeler litt av kjolens oppmerksomhet.
Så var det det med..
..''something new, something old, something borrowed and something blue''.
Jeg tror jeg vil ha noen ''store'' øredobber og litt ''pynt'' i håret og ''that's it''.
..må rett og slett prøve litt forskjellig.
Men se her da..
..mye fint å velge mellom :)





Mye fint i perler også,
men tror det må blir noe sånt som dette jeg :)

-Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar