liker

tirsdag 11. februar 2014

Litt endringer i stuen..

..eller rettere sagt spisestuen.
Jeg har lenge hatt lyst på en sofa
i spisekroken.
Men siden vi holder på å spare til
bryllupet og måtte ha ny bil
så hadde jeg ikke lyst å bruke så mye penger.
I tillegg er Aron fremdeles lite så
det blir gris om man vil eller ei.
Så så jeg noen som hadde kjøpt en vanlig
sofa på Ikea, byttet ut bena med noen lengre og voilâ
der hadde man en superfin og billig spisestuesofa.
Trekket kan taes av og vaskes
og nytt trekk kan kjøpes for slikk og ingenting.
Så vi dro ut på Ikea og rasket med oss både bord,
stoler og sofa og slik ble det :)


Vi har kjøpt lengre ben, men disse skal bare males hvite..
så foreløpig står sofaen oppå noen bøker for å få rett høyde.
På søndag inviterte vi både mine foreldre og min
svigermor på middag og fikk innviet den nye spisekroken.
Alle syntes det var superfint..
Fikk blomster av min svigermor og noen flotte
langstilkede roser av Øyvind og Aron hadde
plukket ut en flott orkide til meg,
men den må vi visst dele i følge han..haha..

 ♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar