liker

fredag 21. februar 2014

Ny seng..

Da har jeg bestillt ny seng til Aron.
Den er fra Oliver Furniture som resten av møblene hans.


Men det var ikke bare bare..
..for jeg hadde vært inne på den danske siden og sett prisen der..
...og den danske kronen og den norske er nokså lik,
men da jeg ringte Mitt Rom i dag for å bestille
så skulle de ha nesten 4000,- mer..
Så undersøkte jeg litt med andre butikker her i norge som
fører det merket og alle de andre hadde mer aller mindre samme pris
som de i danmark, men da ble det jo litt frakt siden de ikke holder
til her i Bergen, men etter en del leting og undersøking fant jeg en butikk
på østlandet som sendte fraktfritt..
Så om noen uker kommer det ny stor gutt seng til Aron i hus.
Tror det blir stor stas.

-Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar