liker

tirsdag 25. juni 2013

Jeg har blitt frisør..


..for mine to gutter i alle fall :)
Har nå klippet både Øyvind og Aron.

 
Aron har allerede fått sitt andre klipp..
..og for en gutt som ikke sitter i ro så
er jeg ganske så fornøyd.
De siste gangene vi har gått til frisøren
 har han vært helt hysterisk.
Skjønner jo det litt og da..
..for frisøren bruker saks og lar alt håret
bare dette rett ned etterhvert som hun klipper.
Alle de småhårene som da faller rett ned i fjeset..
..ja du kan jo tenke deg..
..han får det inn i munnen og nesen og klør seg i hjel.
Han synes ikke det er noe gøyt at jeg klipper han heller,
men jeg lar ikke noe falle ned i fjeset hans,
så det kommer nok til å gå bedre etter hvert.
I tillegg sparer vi jo masse penger på det.
Mener vi har betalt rundt 3-400,- hver gang vi har klippet Aron..
..og det har blitt en del hårklipp på han.
Han har alltid hatt masse hår og det vokser kjempefort.
Så det er helt supert å kunne klippe han selv :)
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar