liker

søndag 2. juni 2013

Yeah..

I går feiret vi bursdagen min
med familien.
Jeg hadde laget Baconsurret kyllingfilet
med deilig ost inni..
Det ble knallgodt..
..masse smak av forskjelige ostetyper
og saftig og god.
Har en gang tidligere laget med ost og skinke,
men dette ble så mye bedre :)
Til dessert laget jeg Pavlova med god hjelp
av Aron..
 
 
..og siden flere har spurt etter oppskriften
så skal jeg legge den ut i løpet av de neste dagene.
 
Når besøket kom inn døren i går
kom det også 2 svære esker og en liten gave.
 
 
I den største var det en utepeis som
jeg hadde ønsket meg :)
Den skal taes i bruk med en gang solen returner :)
Skal ha den på terassen nedi hagen.
I den andre store esken var det
 en Janome broderingsmaskin..
..noe som har stått på ønskelisten min i flere år :)
I pakken var det masse tråd og tilbehør..
..så gjett hva jeg driver meg nå..hehe..
..jo jeg broderer :)
Må bli kjent med maskinen så per
 nå er det bare et prøvebroderi..
 
 
..men ser ut som om det skal gå greit dette med litt øvelse :)
Senere skal det nok broderes på putevar, servietter osv.
 
♥ Hege ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar