liker

mandag 10. juni 2013

Verdens beste sjokoladekake..

I går spurte Øyvind om jeg ikke kunne lage en
sjokoladekake til dessert.
Selvfølgelig kunne jeg ikke si nei..
..men jeg hadde jo ikke alle ingrediensene til å lage
sjokoladekremen som jeg pleier.
Så da var det å komme seg online for å finne en
oppskrift på en sjokoladekake som jeg faktisk hadde ingrediensene til..
..og da kom jeg over en kake som de kalte ''verdens beste''.
Nå var den ikke verst, men jeg har smakt andre som er like gode.
Som for eksempel min mor sin :)
Men sjokoladekremen var utrolig god og enkel å lage.
Så den kommer nok til å bli laget flere ganger.


Sikkert mange som tenker..
..ja men det er jo denne jeg bruker..
..men for meg er den ny og den var utrolig fluffy noe jeg likte :)

300 gram melis
120 gram meierismør
3 ts vaniljesukker
3 ss siktet kakaopulver

♥ Hege ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar