liker

onsdag 12. juni 2013

Ny kjole..


Har bestilt ny kjole fra en Amerikansk
nettside kallt Jenjenhouse.
Alltid like spennende å se om det svarer
til forventingene og om det passer når man bestiller på nett.
Fallt pladask for denne og ballongskjørtet.
Man kan bestille på mål,
så da håper jeg at det går greit.


Har plusset på 2 cm på høyden min sånn
at jeg er sikker på at den ikke blir for kort :)
Likte også godt at den hadde lommer..
..skal selfølgelig ikke gå rundt med
hendene i lommen hele kvelden,
men den var litt annerledes.
Var litt frem og tilbake angående fargen,
men bestemte meg til slutt for denne lilla fargen.
De hadde utrolig mye fine kjoler der inne..
..så dersom dere blir fristet så skal jeg holde dere
oppdatert hvordan det går :)

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar