liker

onsdag 8. juni 2011

Hva er det jeg gjør..

..jo no har det seg sånn at når jeg først har sett noe
eller bestemt meg for noe så må jeg bare gjøre alt for å
få det som jeg vil... :)


Denne gangen gjaldt det gardiner til prinsen sitt rom..
..jeg har jo da oppi hodet og på bilder på netttet
sett for meg hvite og blå stripete gardiner.
Men det skulle ikke bli bare bare å finne..
det finnes ikke barneromsgardiner i butikkene som ser sånn ut, eller
for den saks skyld vanlige gardiner.
Men det finnes gardiner med biler, prinsesser, fotball osv.
Ikke min stil..og så lenge jeg kan velge så gjør jeg det..
det kommer tidsnok en dag at han vil bestemme og velge selv
hvordan det skal se ut og hva han vil ha på seg :)
Så da jeg fant et sengetøy i akkurat de fargene jeg var på
jakt etter så fant jeg ut at det var bare å dra hjem og sy..
..men så enkelt skulle det ikke være..
det var jo selvfølgelig laget i krepp.
Så nå står jeg her og stryker for harde livet for å få
ut kreppen...hehe..så må det syes etterpå.
Men jeg tror det blir bra til slutt..
..jeg får det i hvert fall som jeg vil :)

♥ Hege ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar